Новородената дъщеря на певицата Бионсе случайно помогна за повишаване на интереса на потенциални клиенти към бостънска агенция за организиране на празници и корпоративни събития, съобщава TMZ.

Оказа се, че името на момиченцето Блу Айви, съобщено неправилно в началото като Айви Блу, съвпада с името на ивент- агенцията Айви Блу (Ivy Blue), базирана в Бостън. Така поклонниците на Бионсе, много от които явно веднага се разтърсили в интернет за подробности, вместо в клюкарски сайтове попаднали в корпоративния сайт на фирмата.

За няколкото дни, последвали раждането на дъщерята на Бионсе и Джей Зи, компанията регистрира невиждан ръст на позвъняванията и писмата, в които й честители раждането на първата й дъщеря (очевидно предназначени за Бионсе).