Певицата Лана Дел Рей стана новото лице на Jaguar.

Младата звезда подписала договор за шестцифрена сума с марката луксозни автомобили и ще бъде лице на новата двуместна кола F-Type.

Сътрудничеството с певицата ще бъде официално обявено в Париж идния месец, съобщи БГНЕС.

"Привлекателността на Jaguar до голяма степен се дължи на уникалното съчетаване на автентичност и съвременност, две ценности, които смятаме, че Лана споделя в своите професионални постижения", заяви представителят на автомобилната марка Ейдриън Холмарк.

Лана участва и в рекламната кампания на шведската модна къща H&M. В рекламите за есента тя позира с дрехи като пуловер от ангорска прежда, клин с флорални принтове, плетива в пастелни цветове, кожени панталони и пристегнати в кръста горнища.

Популярната модна марка ще издаде също така режисирания от Йохан Ренк видео клип към кавъра на Лана на песента на Боби Винтън от 1963 г. "Синьо кадифе".

Той ще може да се види в пълния си вид на сайта на H&M от 19 септември, а съкратена версия ще звучи по-късно в телевизионна реклама.