Плюсовете се броят наесен.

Но темпото на житейските сезони изисква да вземаме оптимални и ефективни решения и да се възползваме от тях непрекъснато.

И докато в началото мобилното приложение за лоялност Lidl Plus даваше възможност да се възползваме от изгодни оферти и купони в магазините на компанията, след това обяви предимства за клиентите и извън веригата.

След първите пет партньори - OMV България, SDI, Уча.се, Софийската опера и балет и Pixi Photobooks, този месец се присъединиха още двама. Новите два плюса за потребителите са приложението за аудио и електронни книги Storytel и групата аптеки SOpharmacy.

Защо удобното пазаруване не означава само изгодни оферти, пестене на време и средства?

Просто защото потребителите очакват плюс това да получат и повече добавена стойност, а знакът за равенство поставят между ценност и цена. Точно за това, ползващите Lidl Plus могат да добавят още един ценен плюс. От септември до 13 октомври могат да активират напълно безплатен удължен двумесечен тестови период за Storytel.

С него получават впечатляващ избор от заглавия - над 300 000 аудиокниги, електронни книги, подкасти и аудио сериали. Голямото разнообразие от формати и жанрове позволява навсякъде и по всяко време да открият подходящото заглавие - от класики и бестселъри, през завладяващи романи, до трилъри и вдъхновяващи биографии. За целта е необходимо само да създадат профил на www.storytel.com/промоционална-кампания. Общите условия за използването на Storytel могат да намерят на https://www.storytel.com/bg/bg/documents/terms-and-conditions.

И докато слушат избраното заглавие, може набързо да прегледат актуалните предложения от другия нов партньор на приложението – аптеки SOpharmacy. С него до края на месеца могат да се възползват от 20% отстъпка на всички продукти с марка SOpharmacy WELLBEING.

За целта е необходимо клиентът да представи кода за отстъпка и Lidl Plus картата си на касата на аптеки SOpharmacy, Ceiba и Sanita или да го въведе в полето „Промо код“ при приключване на поръчката си в сайта www.sopharmacy.bg.

В крайна сметка, няма нищо по-добро от хубавото време и възможността да го пестим, докато печелим.