Осем съвета как да се върнете към редовните тренировки през септември

3074
Осем съвета как да се върнете към редовните тренировки през септември

© pexels.com

През септември много хора се завръщат към работата и всички онези задачи, които са отложили покрай летните приключения.

Ако сте от онези, които са преустановили редовните тренировки заради хубавото време, нека ви дадем осем съвета как да се върнете към режима, който ви поддържа здрави и в добро настроение. Използваме последния ден на август, за да ви дадем едно денонощие преднина за подготовка.

Мислете позитивно


Психическата нагласа е определяща за всичко в живота, включително мотивацията ни за спорт.

Установете контрол върху ума си, преборете мързела и си спомнете всички ползи, които редовното спортуване ви носи.

Върнете се към здравословното хранене и хидратацията

Балансираното меню и приемът на достатъчно течности са определящи за енергията ни в залата или по време на джогинг на открито. Хранете се разнообразно и спете поне 8 часа на денонощие.

Планирайте тренировките си

С импровизация няма да стигнете далеч. Затова заложете на график по ден и час. Започнете с 2-3 дни от седмицата и постепенно увеличете натоварването, пише 20 minutos.

Фитнес треньор тича като куче всеки ден и го препоръчва на всекиНатаниел Нолан отделя по 35-40 минути за целта и това го държи в топ форма

Поставете си цели

За да имате по-силна мотивация, поставете си краткосрочни цели. Те ще ви помогнат да се придържате към графика на тренировки. Не забравяйте да формулирате и ясни дългосрочни цели.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg