Paramount Pictures съвместно с компанията Iconic Brands ще пусне на пазара водка "Кръстникът", съобщава The Hollywood Reporter.

"Продажбата на спиртни напитки, свързани с имената на знаменитости, понастоящем се намира в подем. Поради тази причина партньорите ни от Paramount се решиха на подобен нестандартен ход.

Убеден съм, че новата водка ще има голям успех", обяснява шефът на Iconic Brands Ричард ДеЧичо. Напитката ще се произвежда в Италия, а в САЩ ще се предлага от април 2010 г. Тя няма да бъде първата по рода си - в САЩ вече е пускана водка "Дан Акройд" и водка "Джими Хендрикс".

За пръв път обаче с налагането на нов бранд спиртна напитка на пазара се ангажира гигант от шоубизнеса от ранга на Paramount. Филмът "Кръстникът" (1972) на Франсис Форд Копола донесе "Оскар" за главна роля на Марлон Брандо.

Актьорът обаче отказа наградата в знак на протест срещу асимилацията на американските индианци. Брандо дори не уважи церемонията, като на нея изпрати своя приятелка от индианското племе чероки.

В края на 2008 г. влиятелното списание Empire включи Вито Корлеоне от "Кръстникът" в топ-10 на най-известните филмови герои за всички времена.

Източник: БГНЕС