Миналата година писахме за Виктор Хърц – шведския графичен дизайнер, който направи пародиийни лога на някои от най-известните компании в света, като се шегуваше със слабостите им.

Тази година той добави някои нови попадения в колекцията си – Myspace, Harley Davidson и др. Вижте новите идеи на Хърц, както и някои от най-сполучливите му лога от миналата година:

MySpace

Логото рефлектира изчезващата популярност на специалната мрежа.

Harley Davidson

Може да се преведе като „селянин кара“

Starbucks

Хърц напомня, че продуктите на компанията са калорични бомби.

The Olympics

Олимпийските игри са силно комерсиализирани, Според Хърц.

Disney

В превод „лигави филми“

Nokia

Децата вече се прехласват по iPhone-те на Apple.

Playboy

Да си купиш Playboy е да „плащаш, за да гледаш ц**и“.

Apple

Хърц намеква, че клиентите плащат за външен види и имидж повече, отколкото за самия продукт.

Facebook

В превод „протакане“. Много от нас вместо да работят си губят времето в сърфиране в мрежата.

Porsche

Нищо не увеличава мъжкото достойнство така, както една спортна кола.

McDonald's

Връзка между бързото хранене и диабета.

Marlboro

В превод „пари на вятъра“.

MTV

„Телевизия за идиоти“

Nintendo

Явно видео игрите са за хора, които нямат какво да правят.

Camel

Камила или рак?

Coca-Cola

Компанията е символ на комерсиализацията, според Хърц.

Microsoft Windows

В превод „ще работи известно време“.

PlayStation

Загуба на време

Следвайте ни във Фейсбук