Пътниците на този полет се оказаха най-големите каръци

9272
Пътниците на този полет се оказаха най-големите каръци

© Pixabay

Желязно правило за пилоти: подбирайте си думите, когато говорите с пътниците. Разбира се, повечето от тях обикновено го правят.

Но не и капитанът на полет на United Airlines, пътуващ до Нюарк от Чикаго.

Полетът вече има двучасово закъснение, което изнервя всички. За капак, пилотът заявява на пътниците, че ще прелетят през "ужасни бури, включително торнадо".

Казана дума – хвърлен камък. След това вторият пилот се опитва да успокои страховете на пътниците, но без особен успех. 

"Никога не бихме поставили екипажа си или нашите пътници в ситуация, в която не е безопасно да летят. Безопасността на пътниците и на екипажа винаги е наш приоритет №1", заявява по-късно и говорителят на United Airlines Натали Ноонан пред NJ.com.

10 тайни за полетите, които стюардесите пазят ревнивоОт храната до водата

Тя пояснява, че съобщението е целяло да информира пътниците, че има предупреждения за торнадо в части на щата Пенсилвания, което означава, че самолетът ще трябва да остане във въздуха по-дълго от очакваното.

Докато самолетът все още се отдалечава от гейта обаче, пилотът отново се включва по интеркома, за да съобщи за проблем с поддръжката.

И за да се влошат нещата още повече, се оказва, че екипажът "е изчерпал" работното си време и трябва да бъде сменен от нов. 

Полетът най-после излита в 17.54 ч. и каца в Нюарк в 3:58 ч. сутринта. Без инциденти.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg