Желязно правило за пилоти: подбирайте си думите, когато говорите с пътниците. Разбира се, повечето от тях обикновено го правят.

Но не и капитанът на полет на United Airlines, пътуващ до Нюарк от Чикаго.

Полетът вече има двучасово закъснение, което изнервя всички. За капак, пилотът заявява на пътниците, че ще прелетят през "ужасни бури, включително торнадо".

Казана дума – хвърлен камък. След това вторият пилот се опитва да успокои страховете на пътниците, но без особен успех.

"Никога не бихме поставили екипажа си или нашите пътници в ситуация, в която не е безопасно да летят. Безопасността на пътниците и на екипажа винаги е наш приоритет №1", заявява по-късно и говорителят на United Airlines Натали Ноонан пред NJ.com.

Тя пояснява, че съобщението е целяло да информира пътниците, че има предупреждения за торнадо в части на щата Пенсилвания, което означава, че самолетът ще трябва да остане във въздуха по-дълго от очакваното.

Докато самолетът все още се отдалечава от гейта обаче, пилотът отново се включва по интеркома, за да съобщи за проблем с поддръжката.

И за да се влошат нещата още повече, се оказва, че екипажът "е изчерпал" работното си време и трябва да бъде сменен от нов.

Полетът най-после излита в 17.54 ч. и каца в Нюарк в 3:58 ч. сутринта. Без инциденти.