Гигантът в производството на безалкохолни напитки PepsiCo е поднесъл извинения за приложение на iPhone, създадено да помага на мъжете да съблазняват жени и да пазят записи за завоеванията си, но въпреки това програмата е останала достъпна засега.

Приложението "AMP Up Before You Score" на Pepsi за iPhone категоризира жените на 24 типа и използва Интернет възможностите на смартфона на Apple, за да свързва потребителите с информация за тях и какво те харесват.

AMP е енергийна напитка, произвеждана от безалкохолната компания. "Да кажем, че се срещате с момиче, коeто е привърженичка на здравословния начин на живот и се нуждаете от такъв ресторант, ние сме насреща", продължава да повтаря автоматичен глас в онлайн видео на Pepsi за напитката в YouTube.

Типовете жени, изброени в приложението включват пънк рокерка, "книжен плъх", начинаеща актриса, художник и дори участничка в сестринско религиозно общество. Добавката "Keep a List" в програмката според сведенията подсказва на потребителите да добавят женските имена и да си отбележат подробности в "списъка със завоевания" ако им се усмихне късметът.

Засегнатите от приложението хора са споделили гнева си с компанията, която е поднесла извинение в популярния микроблогинг сайт Twitter.

"Приложението ни опита да покаже смехотворните крайности, на които са готови момчетата, за да свалят жени", пише в извинителното съобщение, tweet.

"Извиняваме се, защото това е проява на лош вкус и сме признателни за обратната връзка", сконфузено пишат от гиганта в производството на безалкохолни и енергийни напитки.

Източник: БГНЕС