Пет напитки, които помагат за сваляне на килограми

3858
Пет напитки, които помагат за сваляне на килограми

Може ли напитката, която обичате, да окаже влияние върху усилията ви да отслабнете? Отговорът е да. Течните калории играят огромна роля в нашето здраве и количеството, което консумирате, е пряко свързано с способността ви да контролирате килограмите си.

Напитките се консумират по-бързо и по-лесно от твърдата храна. Тях приемаме несъзнателно, често докато правим други неща, като шофиране, работа, гледане на телевизия или спорт и т.н.

Подсладените газирани напитки е ясно за всички, че са течна захар. Те не дават нищо ценно на организма ни. Същото важи и за много други напитки, като енергийни напитки, ледено лате, бутилиран чай, сладкиши, спортни напитки, алкохолни напитки, и даже някои смутита.

Така, консумирайки по няколко от тях, лесно ще си набавим няколкостотин калории.

И ако на повечето безалкохолни напитки и шейкове може да видите съдържанието на захар и мазнини на етикета, не така стои въпросът с алкохола, тъй като калориите, мазнините, захарта и въглехидратите не се изисква да бъдат изброени на етикетите.

Със 7 калории на грам алкохол - това е вторият най-концентриран източник на калории, повече от въглехидрати и мазнини. Той също така се абсорбира директно в кръвта, което означава, че тялото ви не изгаря допълнителни калории, за да ги преработи или изгори. 

Например в една бира има средно около 200-250 калории на бутилка, виното е около 150 калории за чаша, но е трудно да се проследи съдържанието при коктейли, защото в тях често се добавят и подсладени напитки. Ето защо ограничаването на алкохола е една от първите стъпки, които можете да предприемете за успешното отслабване.

Но това не значи, че трябва да се лишавате от всички напитки.

Всички знаем колко важно е да пиете достатъчно вода. Тя е най-добрият начин да възстановите загубените течности от дишане, упражнения или следствие на преработката на храната….Това е напитка номер едно срещу жаждата и е най- достъпната и евтина. 

22 урока против остаряване, които трябва да научите преди 40-теВъзрастта е само число и зависи от това как живеете и се отнасяте към тялото си


Пиенето на зелен чай редовно може не само да стимулира метаболизма ви за борба с мазнините, но и играе ключова роля в поддържането на теглото и потискането на глада. Едно проучване показва, че хора, консумирали редовно зелен чай, са загубили средно с по три килограма повече спрямо тези, които пият чиста вода.

Зеленият чай също прелива от антиоксиданти и флавоноиди, които са полезни за цялостното здраве. Пийте прясно приготвен чай без добавена захар или сметана - бутилирани сортове, закупени от магазина, имат по-малко антиоксиданти и често са с мед или захар.

Сутрешната чаша кафе е необходимост за много от нас, но има доказателство, че тя може да е причина и за по-добра тренировка (изгаряте повече калории). Изследване от 2015 г. в списанието "Спортна медицина и физическа фитнес" показва, че тези, които консумират кафе преди фитнес, могат да направят почти 20% повече преси за крака и 12% повече лицеви опори.

Освен това кафето оказва положително влияние върху хормоните, които влияят на кръвната захар. Но по-добре забравете за захарта и тежката сметана. Ползите, отбелязани по-горе, са за чисто черно кафе. Всички млечни напитки с малко кафе са доста калорични, а някои имат до 1/4 чаша захар!

Камбуча е газирана, приятно ферментирала напитка, която се прави чрез добавяне на богати на пробиотици бактерии към леко подсладен чай. Все повече изследвания констатират, че здравето на червата влияе пряко върху затлъстяването и теглото, а милиони бактерии, които живеят в червата, могат да играят важна роля, като променят начина, по който съхраняваме мазнините, помагат за баланса на кръвната захар и отговарят за хормоните, които ни карат да се чувстваме гладни и сити.

Захранването на червата ни с напитки и храни, които стимулират добрите бактерии, може да намали теглото много лесно.

Знаете, че сънят е от съществено значение за по-ефективната загуба на тегло. Пиенето на топло мляко с малко куркума на прах може да ви помогне за по-лесното заспиване. Мозъкът използва калций и триптофан (и двете се намират в млечните продукти), за да възпроизведе мелатонин, предизвикващ съня.

Куркумата съдържа компонент, наречен куркумин, който може да свие размера на мастните клетки и да ограничи натрупването на мазнини. Куркуминът също стимулира антиоксидантните ефекти, намалява възпалението и може да помогне за облекчаване на тревожността.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg