Марибел Мартинес чака сина си на летище Джон Ф. Кенеди в Ню Йорк, когато служители на JetBlue довеждат петгодишно момче. Представете си изненадата и ужаса на всички, когато майката казва: "Това не е моето дете".

"Аз откачих", казва Мартинес за Daily News. "Не знаех дали той е жив. Все още не съм спряла да плача.“

Отнема около три часа, за да бъде намерен синът й, който се оказва в Бостън. Става ясно, че момчето, което пристига в Ню Йорк, е с паспорта на сина на Мартинес, което показва, че объркването е в резултат от грешка.

JetBlue възстановява на жената парите за полета, като я компенсира и с 2100 долара, но тя казва, че следващият полет, на който се качва момчето (с баща си) е на Delta.

"Докато децата са под грижите и надзора на членовете на екипажа на JetBlue, ние осъзнаваме, че тази ситуация е изтощителна за семействата", казва говорител на авиокомпанията в изявление за Travel + Leisure.

"В допълнение към нашите извинения, ние възстановихме сумата за полета и предложихме семеен бонус на Мартинес. Обсъдихме инцидента с ръководството на авиокомпанията и служителите на летището в Сантяго, за да се предотвратят подобни ситуации в бъдеще", посочва още говорителят.

Пет години е най-ниската възраст, на която е позволено да пътуват непълнолетни лица без придружител, според политиката на JetBlue. Авиокомпанията иска допълнително 100 долара такса за такава услуга и ограничава броя на децата, възползващи се от нея, на три на полет.