Предложенията за добре заплатена работа за мързеливи хора напоследък изникват едно след друго. След като на остров Хамилтън в Австралия вече си намериха управител, в Орландо, Флорида обявиха, че търсят да наемат двойка, която в рамките на 67 дни да се качи на всички атракции в местните увеселителни паркове, да документира всичко това с камера и да пусне материалите в сайтове като Facebook и Twitter.

Последното подобно предложение идва от винарната Murphy-Goode в Сонома, Калифорния, която предлага 10 000 долара на месец на някой, който трябва да използва Twitter, Facebook, MySpace, YouTube и други сайтове за социални контакти, където да популяризира вината съхранявани там, пише CNBC.

Работата е само за шест месеца и не включва здравна осигуровка, но какво от това! Хората, които кандидатстват за тази работа вероятно и в момента нямат осигуровка. А и каква болест може да хванете, която чаша каберне да не може да излекува?!

Одобреният кандидат ще разполага с достатъчно средства да си направи здравна осигуровка, ако желае - квартирните са включени!

Бърза трудова характеристика за новата позиция: живее се във винарна, пие се вино, блогва се в Twitter, всичко се повтаря отново.

Кандидатите трябва да са навършили 21 години и да качат едноминутно видео, което онагледява уменията им за тази работа на сайта areallygoodejob.com.

Кандидатите не трябва да се притесняват, ако не се справяте с Twitter, тъй като от VinTank, дигитален тинк-танк за винарската индустрия, са се съгласили да проведат бърз курс по работа със социални мрежи на 10-те финалисти.

Всичко това изглежда доста познато - собственикът на Murphy-Goode Дейв Реди Младши, е взел идеята от организирания по-рано през годината конкурс за управител на австралийски остров, където се предлагаше шестцифрена заплата, за да стоите на острова и да блогвате.

Реди споделя, че основната слабост сред кандидатите е неспособността им да покажат страст към виното.

Вижте още: Коя е новата най-добра работа в света?

Британец спечели "най-добрата работа на света"