Пиян мъж поръча 189 парчета пиле без да иска

8774
Пиян мъж поръча 189 парчета пиле без да иска

© Pixabay

Пияните хора обикновено са генератори на множество ненормални истории - някои весели, други трагични.

За щастие на 26-годишната Хана Едън, нейният приятел Лий Ръмни сътворил пиянска история от първия тип, след като в алкохолен делириум поръчал по телефона 189 парчета пилешко от веригата за бързо хранене Domino’s.

Лий бил на запой с неговите приятели в Съндърланд, Англия, където празнували раждането на сина му Фреди.


Той оставил Хана сама, която трябвало да го чака да се прибере, тъй като забравил ключовете си.

След 12-часов запой, той се върнал вкъщи и направил огромна поръчка по телефона.

Когато тя дошла, Хана осъзнала какво е сътворил приятеля й. Пред прага на дома им ги чакали 19 кутии храна, включително 15 порции пилешки крила, една огромна пица, чесново хлебче, хапки и кутия бисквити. Сметката била 177 паунда.

За щастие на Хана, Лий платил предварително поръчката, тъй като тя имала в брой едва 20 паунда.

„Когато отворих вратата, човекът каза, че носи доста неща, защото навярно сме организирали купон. Той ми каза, че носи поне 15 кутии с пилешко, което веднага ме вкара в паника от рода на „надявам се да е платил”, тъй като имах едва 20 паунда в брой у дома”, разказва тя, предава metro.co.uk.

„Трябваше доставчикът да ми помогне да занеса всичко в кухнята. Имаше толкова много, чувствах се толкова изложена. Когато се качих горе, за да кажа на Лий, че храната му е тук, той беше припаднал на леглото и нямаше начин да бъде събуден”, спомня си тя.

Почерпеният татко помолил Хана да поръча храната, преди да се прибере, но след като тя не могла да се оправи с мобилното приложение, той решил да вземе нещата в свои ръце, като междувременно изпратил поредица от неразбираеми текстови съобщения на жена си.

В Япония преосмислят традиционната практика да се пие с шефаПочерпките с колеги след работа отдавна са част от японската култура. Напоследък обаче тази практика се избягва

На следващия ден махмурлията Лий не си спомнял абсолютно нищо. Когато видял какво е сторил, се притеснил дори още повече от Хана, осъзнавайки, че цялото удоволствие му е струвало близо 200 паунда.

Двамата решили да разбият мистерията на тази безумна поръчка, като установили, че Лий добавял постоянно пилешките крила в кошницата си, тъй като смятал, че мобилното приложение не е отчело поръчката му.

Двойката приема случката с чувство за хумор, макар Хана да се зарича никога повече да не позволява на Лий да прави онлайн поръчки. Освен това, за наказание, младият баща трябвало да изяде пилешкото, което му отнело три дни.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Ицо
# 0
09:03 | 5 March 2020
Аз пък имах един колега преди години, който като се напиеше, много обичаше да си поръчва по заведенията 100 кебапчета.
работник в доминос
# 1
16:03 | 4 March 2020
пълна лъжа, никой служител няма да ти изпълни такава поръчка, без точно порвърждение
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg