Сайтът за онлайн търгове Charitybuzz е организирал наддаване за тур в централата на Facebook в Пало Алто, Калифорния, и някой е платил 70 000 долара за тази привилегия.

В първата седмица след началото на търга е имало 23 кандидати, а най-високата цена е била 10 000 долара.

Близо месец по-късно в последния ден от търга цената скача с 60 000 долара.

Обиколката на централната на Facebook не гарантира на спечелилия, че ще се срещне със CEO-то на компанията Марк Закърбърг.

Победителят и трима негови гости ще се срещнат с хора, които разработват най-популярните функции на Facebook, ще разгледат офисите на компанията и ще се смесят за малко с нейните 1 000 служители.

От Charitybuzz не разкриват самоличността на победителят, но намекват, че е щедър родител.

"Много от наддаващите на нашия сайт купуват различни неща като подаръци за техните деца, така че може би победителят е закупил този тур на централата на социалната мрежа, за да сподели това преживява с приятел и член на семейството си от Facebook-поколението,'" казват от Charitybuzz.