В продължение на 76 години, стартирайки от 1927 г., Лондонската пощенска служба управлява набор от електрически влакове без водачи, които се движат по тесни релси дълбоко под земята, пренасящи поща между различните офиси за сортиране.

Железопътната поща обикаля различните пощенски офиси на разстояние от 10 километра.

Междувременно има осем станции, най-голямата от които се намира под London Central Mail Centre.

По време на възхода си Mail Rail оперира 22 часа в денонощието и пренася 4 милиона писма ежедневно, посочва Amusing Planet.

Публикация, споделена от @LONDON (@london) на

Подземната железница е построена, за да заобиколи надземните задръствания от началото на 20-те години на миналия век, които причиняват неприемливи забавяния при доставянето на пощата от една служба за сортиране в друга.

До 2003 г. това е биещото сърце на пощенската служба в Лондон.

Публикация, споделена от The Postal Museum (@thepostalmuseum) на

В крайна сметка обаче тя е затворена, тъй като оперативните й разходи стават твърде големи, за да може Royal Mail да ги поеме.

Използването на железопътната система, според тях, е пет пъти по-скъпо от използването на автомобилния транспорт за същата задача.

Публикация, споделена от To Do List (@todolistldn) на

Железопътната поща ще отвори отново през септември 2017 г., но този път ще превозва хора вместо писма и пратки.

Когато Mail Rail отвори за обществеността след няколко месеца, посетителите ще могат да минават еднокилометрово трасе от подземния маршрут за 20 минути, разположени в нови вагони.