Учени от Университета в Пенсилвания са отделили време, за да изследват над 10 милиона публикувани поста в 5200 акаунта в Twitter.

Получената информация им позволява да направят любопитни заключения.

Сред тях е и едно, свързано с това по какъв начин се отличават състоятелните хора в социалните мрежи от тези, които получават средна заплата за страната.

Установена е определена закономерност между поведението на хората в социалните мрежи и размера на доходите им.

Според резултатите хората, които печелят по-малко от средното за страната, обичат да влизат в конфликт с други потребители в коментарите.

Техният кръг от интереси се ограничава до бита. Те обичат да показват своето позитивно мислене на бял свят. Лексиката им често съдържа обиди и ругатни.

Потребителите със средна заплата силно се повлияват от политически теми и новости в сферата на бизнеса. Те открито изразяват своето недоволство и ярост по време на обсъжданията на дадено събитие.

Богатите потребители в социалната мрежа използват тази среда за получаване на новини и във връзка с поддържането на контакти с делови партньори. Те не се интересуват от развлекателни и забавни постове.

По време на изследването учените са очертали няколко ключови думи. Именно по честотата на използването им те са установили доходите на различните групи.

Припомняме, че по-рано тази година учени от САЩ обявиха, че пускането на постовете в социалната мрежа се отразява положително върху паметта на човека.