Котката на дизайнера Карл Лагерфелд е една от най-разглезените в света, но според креативния директор на Chanel, тя струва милиони. Германският дизайнер твърди, че котката е заработила 3.22 млн. долара през миналата година само от участието си в две реклами.

Домашните любимци биват глезени навсякъде по света, а фактът, че популярният диджей Deadmau5 е купил на своята котка умален модел на Lamborghini, доказва точно това.

Към март 2015 г. котката на Лагерфелд - Шупет, има над 46 000 фенове в Twitter. Тя има две прислужници - Франсоас и Маржори, които се грижат за нея. Освен грижите по тоалета й, двете прислужници записват в дневник какво прави котката и в какво настроение е, като тази информация после се ползва от Лагерфелд и от ветеринар на повикване.

От Opel решиха да използват котката в една от рекламите си, която снимат заедно с Лагерфелд. Доста често колите и котките вървят заедно. Това е някаква тенденция на 21 век - време, в което се наблюдава западането на всемогъщия V8 двигател и възхода на електрическите самоуправляващи се коли.

Вижте още: Синът на най-богатия китаец купи два часовника Apple за кучето си

Предвид всичко това, няма нищо чудно, че тази тенденция се възприема и от звезди като международно признати електронни диджеи. В крайна сметка, Deadmau5 е не просто музикален продуцент милионер, а и колекционер на страхотни коли.

За последно той бе засечен да получава Tesla Model S в дома си в Канада. Съдейки по електронната количка, която е купил за котката си (която, между другото, също има профил в Instagram) изглежда, че той може би обмисля да закупи Lamborghini и за себе си.

Цената на електрическата количка за неговата котка е около 300 долара, а моделът й е Kalee Lamborghini Murcielago LP670. Обикновено това е кола, която рапърите купуват за децата си, но изглежда достатъчно добра и за котешка играчка.