Поредната порция богати хлапета в Instagram

Преди време показното демонстриране на богатство бе считано за проява на лош вкус, но бумът на социалните медии даде на супербогатите безпрецедентна възможност да споделят с останалите луксозния си начин на живот.
Британският Channel 4 е изготвил документален филм на име “Богатите хлапета на Instagram”, в който разказва за това как няколко деца на богаташи се хвалят в социалните медии с луксозния си начин на живот.
Във филма са представени общо шестима млади и супербогати потребители на Instagram на възраст между 20 и 36 г. Двама от тях са натрупали състоянието си сами, докато останалите харчат парите на родителите си.
Тимъти Дрейк, на 22 г. от Флорида, е харчил до 43 000 за нощувка в хотелски апартаменти в Париж в продължение на три седмици.
Дрейк е от семейство, което е натрупало състоянието си от тъговия с диаманти. Той споделя, че в неговото семейство никога не е се говорело за пари, защото те винаги са били налице.
“Шопинг, спа и инжекции в устните. Слагам си Botox от 14-годишен,” твърди той.
Когато не е вкъщи със семейството си в Палм Бийч, той обича да пазарува в Европа и често показва на своите 29 500 последователи в Instagram луксозните си покупки.
Той също така споделя, че се опитва да накара майка си да изпие няколко коктейла, преди да й покаже сметката от пътешествията си из Европа.
Вижте още: Деца на милиардери разказват какво е да растеш в богато семейство
Друг герой от филма е милионерът Еван Лутра, който е натрупал състоянието си сам и който има 126 000 последователи в Instagram.
“Ходя по клубове и харча по около 20 000 долара на вечер за алкохол или пък наемам яхта за 50 000 долара на ден,” казва Лутра.
20-годишният Лутра, който живее в Лос Анджелис, разработва приложения от 12-годишен, а богатството, което е натрупал, му позволява да се придвижва с хеликоптер.
Имотният предприемач Сами Дий от Югоизточен Лондон също е натрупал състоянието си сам.
Българският бизнес
- Жилищен кредит с фиксирана лихва в евро за първите 10 г. от Пощенска банка
- Зелената кауза на Yettel ще помага на потребителите да живеят по-устойчиво
- Payhawk Green помага на компаниите да вземат по-устойчиви решения