Предпочитаните луксозни марки у нас

3998
Предпочитаните луксозни марки у нас

Chopard e най-предпочитаната от участниците в анкетат марка луксозни бижута, обобщиха от сп. Premium Lifestyle, обобщавайки резултатите от проучването си. 26% от отговорилите избират тази марка сред всички ювелири в луксозния сегмент. Следват Cartier, Swarovski, Gucci и Tiffany & Co.

Предпочитаната модна марка според участниците в изследването е Giorgio Armani. Следват Versace, Hugo Boss, Escada, D&G и мн. други.

Що се отнася до часовниците - безспорен лидер е Rolex. За 30% от анкетираните това е любимата марка часовник. Много по-малко са почитателитe на Chopard, Hublot, Cartier и Zenith, които следват победителя.

Най-обичаната козметична марка е Estee Lauder (18%). 11% залагат на Chanel, на L'Oreal - 7%, а Bvlgari и La Prairie са любими на по 4% от отговорилите. Огромното мнозинство посочва различни други марки, които обаче събират под 1%.

Любимата марка шампанско е Dom Perignon (39%). Следват Moet&Chandon(37%), Veuve Clicquot, Perrie Jouet, Mumm.

Най-предпочитаната марка луксозен автомобил е Mercedes (19%). След оспорваната битка - предимство, равенство, в крайна сметка Lexus отстъпи, събирайки 14%. След първите две марки, с доста голяма разлика следват Aston Martin, BMW, Audi, Porsche.

За 42% от участниците в анкетата най-предпочитаната марка мобилен телефон е Nokia. Почитатели на iPhone са 16% от отговорилите. 10% харесват Vertu, 9%- BlackBerry, 8% - Samsung, 7% Sony Ericsson. Толкова са и привържениците на HTC.

Интересни са отговорите на въпроса „Коя е най-успешната българска луксозна марка". 11% отговарят, че няма такава или те не се сещат. 10% смятат, че луксозната марка, с която България може да се гордее, е Katarzyna Estate. 9% посочват като най-успешната наша луксозна марка сп. PREMIUM Lifestyle. Следват Jeny Style и Denyl. Сред отговорите се срещат такива като „Бате Бойко" и „Лукс в БГ? Вие се шегувате."

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg