За китайците е по-лесно да влязат в Харвард, отколкото в Университета McDo в Шанхай, съобщава АФП.

Данните показват, че едва 8 от 1000 кандидати успяват на влязат в учебното заведение на веригата за хранене McDonald's, създадено през 2010 г., което е по-малко от 1%.

За сравнение в Харвард успяват 7 на 100 от кандидатите (по данни от 2010 г.)

Университетът на McDonald's е запазен за служители на веригата и издава дипломи по химия, хранене, комуникации и сертификат за владеене за чужди езици. Първият е основан в Чикаго през 1961 г. и вече многократно е сравняван с Харвард.

Двама журналисти от Bloomberg успяха да посетят престижното училище в Китай, за да видят за какво става дума. Оказва се, че то не разполага с басейн или гимнастически салон, но по всички стаи са разположени тематични картини с продукти и машини на веригата.

Библиотеката също е тематична и включва заглавия като „Никой не е толкова добър, колкото ние: Как McDonald's просперира от разнообразието".

В тази атмосфера вече са обучени 1000 от общо 70 000 служители на McDonald's в Хонконг, Тайван и Макао. Излишно е да казваме, че всички те са особено горди с постижениоето си.