Продадоха рекламите за церемонията по връчване на Оскарите

1020
Продадоха рекламите за церемонията по връчване на Оскарите

Телевизия ABC продаде рекламното време за 84-тата церемония по връчването на наградите Оскар, която ще се проведе на 26 февруари, информира LA Times.

Главният изпълнителен директор на Disney Co., която е собственик на ABC, Боб Айгър е заявил, че рекламните спотове са били продадени преди около седмица или с няколко седмици по-рано от обикновено. Айгър е заявил пред анализатори на Уолстрийт, че "е имало търсене на повече рекламно време, отколкото се позволява по договор", но нарасналият интерес не се е отразил на това колко са готови да платят за рекламното време рекламодателите.

Според Adweek източници от ABC са съобщили, че цената на 30-секунден рекламен спот по време на церемонията е струвал средно 1.7 млн. долара, което е приблизително същата цена като предходната година. Като се има предвид провалът на миналогодишните Оскари, което до голяма степен се дължеше на странния дует водещи, в лицето на Ан Хатауей и Джеймс Франко, от ABC не са били изненадани от цените. Към ноември от ABC бяха определили цена от 1.6-1.7 млн. долара за половин минута рекламно време.

В рекламната индустрия церемонията по раздаването на Оскарите е известна като "Супербоула за жени", въпреки че данните показват, че финалът по американски футбол, известен като Супербоул, привлича и много зрители жени. Рекламните приходи по време на Оскарите обаче не могат да достигнат рекордните 3.5 млн. долара средна цена за 30-секунден рекламен клип по време на тазгодишния Супербоул.

Церемонията по връчването на Оскарите през миналата година е била гледана от 37.6 милиона зрители в САЩ, което трудно може да се сравни с гледания от 111 милиона души Супербоул.

Оскарите обаче също не се справят зле. Според Kantar Media рекламодателите са похарчили над 720 млн. долара по време на церемонията в периода 2000- 2010 г.

Тази година водещ на церемонията отново ще е Били Кристъл, което със сигурност ще повиши рейтинга. Той привлича 43.6 милиона зрители през 2004 г., както и рекордните 57.3 милиона през 1998 г.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Matheus
# 0
17:03 | 26 March 2012
Super ifnoramtive writing; keep it up.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 667.820 0.00%
  • BGREIT 114.350 0.00%
  • BGTR30 547.120 0.00%
  • BGBX40 130.790 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1772 1.1773
  • GBP/USD 1.3185 1.3186
  • USD/JPY 113.5130 113.5250
  • USD/CHF 0.9849 0.9851
  • USD/CAD 1.2622 1.2624
  • AUD/USD 0.7815 0.7816
  • USD/BGN 1.6613 1.6616
Ask Bid
  • DOW JONES 23328.76 23332.76
  • S&P500 2574.72 2575.22
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5371.33 5373.33
  • DAX 12984.97 12986.97
  • FTSE 100 7517.59 7519.09
  • ПЕТРОЛ 51.97 52.03
  • ЗЛАТО 1279.90 1280.40
  • СРЕБРО 17.02 17.05

Видео