През последната година продажбите на притежаваните от LVMH луксозни марки часовници Hublot и Bulgari са надхвърлили нивата отпреди 2019 г., а тази година се очаква да нараснат допълнително вследствие на голямото търсене от САЩ.

Това съобщават от компанията преди началото на Седмицата на часовниците на LVMH, която вече започна.

Hublot и Bulgari, заедно с притежаваните от LVMH марки Zenith и TAG Heuer, организират онлайн Седмица на часовниците LVMH с дигитални презентации на най-новите си колекции.

Hublot показа супер тънка версия на своя часовник Big Bang, докато италианската бижутерска марка Bulgari представи часовниците Serpenti Misteriosi, които са скрити в наподобяващи змии гривни и пръстени.

Часовниците Serpenti, чиято цена достига 240 000 евро за най-скъпите модели, използват нов миниатюрен механизъм на задвижване на име Piccolissimo.

Кралското семейство има часовникар, който се грижи за 1500 часовникаМислите си, че връщането на часовника на фурната към зимно часово време е усилие?

Прoдажбите на швейцарски луксозни часовници паднаха рязко през 2020 г., когато пандемията затвори магазини и ограничи туризма. Те обаче се възстановиха през миналата година, като износът на швейцарски часовници надхвърляше леко нивата от 2019 г. в края на ноември, благодарение на голямото търсене от страна на САЩ и Китай.

Данните за износа на швейцарски часовници за цялата 2021 г. се очакват на 27 януари, като в същия ден LVMH ще обяви финансовите си резултати за годината.

"2021 беше добра година, справихме се по-добре, отколкото през 2019 г.," заяви главният изпълнителен директор на Hublot Рикардо Гуадалупе, отличавайки 30% ръст на продажбите в САЩ и отлични продажби в Китай.

Главният изпълнителен директор на Bulgari Жан-Кристоф Бабен заяви пред Ройтерс, че марката също постига по-добри резултати през миналата година, отколкото преди пандемията през 2019 г.