ПСЖ сключи договор за мърчандайзинг с американски гигант

768
ПСЖ сключи договор за мърчандайзинг с американски гигант

Пари Сен Жермен, който е шампион по футбол на Франция в седем от последните осем години, подписа 10-годишен договор, с което предава мърчандайзинговите си права на гиганта в спортния маркетинг Fanatics Inc.

Fanatics, която е част от портфейла на SoftBank Group, ще се занимава с управление на екипировката на ПСЖ, лицензирането на различни стоки и ще увеличи присъствието на клуба в онлайн търговията.

Базираната в Джаксънвил, Флорида, Fanatics ще произвежда много от продуктите сама и ще лицензира други през настоящите партньори на клуба, като Nike Inc. и нейната марка Jordan.

Със звезди, като Неймар и Килиан Мбапе, ПСЖ е един от едва 11-те футболни клуба в света, които се оценяват на по над 1 млрд. долара, според Forbes.


Двете страни отказаха да съобщят конкретни параметри по сделката, но според говорител на Fanatics, това ще най-големият финансов ангажимент, който компанията е поемала към клуб. От Bloomberg информираха през 2018 г., че сделката, която Fanatics сключи с Университета на Орегон, се оценява на 23 млн. долара.

Fanatics се опитва да разшири международния си портфейл. В момента компанията управлява онлайн магазини на НХЛ, НБА, НФЛ и МЛБ и има лицензионни споразумения с всяка от тези лиги и много от отборите  в тях.

“Пари Сен Жермен е един от най-напредничавите и иновативни футболни отбори в света и без съмнение една от най-актуалните марки в световния спорт в момента,” заяви Гари Херцог, президент, отговарящ за бизнес дейността на Fanatics.
 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg