Пушена кълбъсъ от днес в Lidl

13393
Пушена кълбъсъ от днес в Lidl

Пушена кълбъсъ - един от продуктите, победители в кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“, от днес вече е наличен в магазинната мрежа на Lidl. Историята зад него е силно вдъхновяваща - рецептата идва от кухнята на банатските българи, които са я пренесли от Австро-унгарската империя преди повече от 300 години. Кампанията „Съхрани родния вкус“ е естествено продължение на дългосрочната политика на веригата в подкрепа на българските производители, българските продукти и родния вкус.

Най-новият артикул в линията „Родна стряха“ е произведен по рецепта на Мария Иванова от с. Асеново и ще бъде един от уникалните продукти в портфолиото на Lidl, произведени от собствена ферма. Характерното за тях е, че те са произведени със суровини от самия производител, като по този начин се осигурява изключително високо качество на продукцията и се гарантира проследяемост от съставките до крайния артикул.

„Голяма е честта именно моята рецепта да е една от двете избрани измежду над 1500 кандидати. Признателна съм за високата оценка, за вниманието, за старанието и за това, че ми дадохте възможност да постигна нещо голямо за селото ни, за нашата общност и за съхраняването на традициите ни“, сподели Мария Иванова в специално адресирано писмо към Лидл България.

„Продуктът, който вие произведохте по нищо не отстъпва на нашия и благодарение на вас всички в България ще имат възможността да си го закупят от магазините Lidl и да усетят вкуса му. За мнозина той ще е познат, а за всички останали ценители на продуктовата линия „Родна стряха“ се надявам да е ново откритие“, добавя потомката на банатските българи.

Едно от най-трудните предизвикателства, през които производителите от Бони Холдинг и пазителката на тривековната рецепта преминаха заедно, бе естественото тройно опушване на месния продукт. Благодарение на съвместната им работа, сега всички потребители ще могат да опитат традиционния вкус на домашно приготвена пушена кълбъсъ, впечатлил силно почетното жури на конкурса “Съхрани родния вкус“ - шеф Манчев и шеф Шишков.

Кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“ е естествено продължение на дългосрочната политика на веригата в подкрепа на българските производители, българските продукти и родния вкус. С изключителна отговорност компанията избира производителите, с които работи, като прилага безкомпромисни изисквания за качество и следва международно признати стандарти.

Пушена кълбъсъ е само един от над 10 продукта, с които Лидл България ще обогати портфолиото на линията "Родна стряха" през 2018 г. С разширяването на асортимента компанията не само допринася за съхраняване на българските традиционни рецепти, но и насърчава развитието на българското производство. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg