Това е шаблонът на почти всяка мъжка модна реклама от миналото - красив, добре облечен мъж, сниман в бляскава обстановка, докато от някъде се подава подчинена, напълно или почти гола жена.

Suistudio - компания за женско бизнес облекло, преобръща този уморен стар рефрен в най-новата си рекламна кампания, наречена Not Dressing Men.

Изображенията показват различни добре облечени жени, излъчващи власт и господство, докато мъжете на снимките са представени като обикновен фонов пейзаж, подобно на мебелите.

Публикация, споделена от SUISTUDIO (@suistudio) на

Това е преобръщане на сексистките идеологии, които, изглежда, следват обществото навсякъде, но не изглежда подходящо за всички, посочва BoredPanda.

Някои обвиняват вицепрезидента на Suistudio Кристина Барицели и нейния рекламен екип, че популяризират формите на човешко обективизиране, от които твърдят, че се отвращават.

Публикация, споделена от SUISTUDIO (@suistudio) на

Барицели обаче описва кампанията като "призив към зрителите да преосмислят строгите роли на половете, подсилени чрез рекламата през годините".

Публикация, споделена от SUISTUDIO (@suistudio) на