С повече от 117 500 продадени автомобила през първите шест месеца на тази година, което представлява ръст от 10.9%, Chevrolet постигна най-добър за всички времена обем и пазарен дял в Западна и Централна Европа.

През същия период продажбите на промишлени стоки са спаднали със 7.7 на сто. Обемът на продажбите на Chevrolet в Европа нарасна с 11 500 автомобила в сравнение с първите шест месеца на 2011 г., докато пазарният дял се увеличи с 0.24 пункта до рекордните 1.43 процента.

В Западна Европа продажбите на Chevrolet нараснаха с 12%, достигайки 92 400 автомобила и SUV модела.

Най-добре продаваният автомобил на Chevrolet в Европа за първите шест месеца на 2012 г. е градският модел Chevrolet Aveo с 34 310 реализирани броя. Следва го мини автомобилът Chevrolet Spark, от който са продадени 32 010 екземпляра.

Chevrolet продаде 21 000 броя Cruze (седан и хечбек) в Западна и Централна Европа. В глобален мащаб Cruze продължава да е най-продаваният модел на Chevrolet, а продажбите му се очаква дори да нараснат още повече, когато комби версията се появи в салоните на европейските търговци по-късно през лятото.

В Европа бяха продадени 14 300 минивана Orlando и 13 820 броя от SUV модела Captiva. Дизеловата версия на седана от среден клас Malibu също ще пристигне при търговските представители по-късно това лято.

В България най-продаваният модел на марката също е Aveo. Изцяло новият модел се радва на голям интерес от страна на клиентите, благодарение на изключително богатото си стандартно оборудване и сигурност, които предлага.

Дизеловите двигатели пък превръщат Aveo в един от най-икономичните на пазара. В MPV сегмента Orlando продължава да бъде лидер и през настоящата година.