2021 г. засега не върви по най-добрия начин, а февруари още не е приключил.

Как може човек да притъпи болката от живота в условия на пандемия? Може би е време за дрямка?

Не — може би е време за дълга дрямка в рокля с флорални мотиви, която ви кара да се чувствате сякаш сте излезли от роман на Джейн Остин или от филма „Мария Антоанета“ на София Копола.

Точно тази мечта изстреля до небето популярността на роклите Nap Dress (Рокля за дрямка) на Hill House Home през миналата година, когато това да стоиш вкъщи по цял ден беше относително ново усещане за мнозина.

Жените инфлуенсъри в Instagram смело захвърлиха анцузите си и ги смениха с по-официалното облекло, пише Complex.

По-рано този месец Hill House пусна най-ноевата си колекция, която носи името The English Garden (Английската градина). Според публикация на Fast Company, компанията за дрехи е продала рокли за 1 млн. долара само за 12 минути и за деня е генерирала повече приходи, отколкото през цялата 2019 г.

Роклите са направени от различна материя и в няколко различни дължини, но малко или много, всички те приличат на лека памучна рокля с корсаж и набрани ръкави, нещо като френска селска рокля. Цените на роклите варират между 75 и 150 долара.

Дизайнерка създава рокли, които се превръщат в различни тоалети (видео)Модният дизайнер Ойинда Акинфенва от Нигерия създава великолепни многофункционални рокли

“Целта на роклята Nap Dress винаги е била потребителите да разполагат с нещо, което е удобно и може да се използва както за приготвяне на закуска на детето, така и за среща в Zoom с шефа ви или теоретично - и за излизане за вечеря с ваши приятели,” казва основателката и главен изпълнителен директор на Hill House Home Нел Даймънд.

След като като пожъна сериозни успехи, компанията наскоро успя да набере 6 млн. долара финансиране, за да разшири новата си инфлуенсърска империя. Миналата година Hill House отчита 275 пъти увеличени на продажбите, докато много други компании изпитваха затруднения по време на пандемията.