Ако някоя от тези реклами се появи днес, феминистките сдружения ще разкъсат компанията. Всъщност самите компании много биха се радвали тези реклами да потънат вдън земя и никой повече да не ги види, но днес те са толкова смешни, че много от тях се разменят по мейлове.

Вижте и тях:

Текстът под снимката гласи:

„Въпреки че беше истинска тигрица, не му беше нужно да направи нито един изстрел. В момента, в който видя неговите стилни панталони, тя бе готова да се остави под краката му. Ако и вие искате такава кукла на килима, купете си панталони Mr. Leggs”.

Какво й трябва на една жена за Коледа? Ето какво препоръчва тази реклама:

„Съпруги, разгледайте тази реклама добре. Оградете нещата, които искате за Коледа. Покажете я на съпруга си. Ако той не отиде веднага до магазина, за да ги купи, поплачете малко. Не много. Само малко. Той ще отиде, ще отиде.“

American Airlines казва за стюардесата „Мислете за нея като за вашата майка“ и ви уверява, че тя иска само най-доброто за вас.

От Zonite отиват твърде далеч. Компанията прави интимен душ гел за жени и е доста остра към тези, които не ползват такъв. В рекламата се казва „Да, съпругата ви е виновна, ако не знае тези неща. Определено тя има вина. Защото в днешното време на просветление и откритост, няма извинение за това да не знаеш как да се грижиш за интимната си хигиена.“

Сапуни Ivory Soap се рекламират така „Да вършиш домакинска работа в горещ ден е изморително и дразнещо. За да направите вечерта със семейството си най-приятната част, използвайте това лекарство за „нерви“. С други думи – цял ден чистите и готвите, но това не извинение, за да разваляте вечерта на семейството си. За да сте приятна компания вечер, освежете се с нашия сапун.

Volkswagen се рекламират така: „Жените са нежни и добри, но удрят разни неща. Ако жена ви удари нещо с Volkswagen, няма нужда да се притеснявате толкова. Резервните части са лесни за смяна. И евтини.“

Марка вратовъзки се рекламират така „Покажете й, че това е мъжки свят.“

Пазете жена си, купете й тази печка! Тя била много лесна за експлоатация и женичката ви няма да си нарани коленете, ръцете или други части, докато я чисти.

Palmolive пита „Дали съпругът ви би се оженил за вас отново?“

Дори жена може да отвори тази бутилка.

Ползвайте дезодорант Amolin “Защото обществото няма да толерира неделикатни жени“.

Това е реклама на пуловери и то каква! Тя е един от претендентите за най-обиден текст. Ето го и него „Вкъщи жените са полезни, дори могат да бъдат приятни. Но в планината те са излишен товар. Но няма нужда да я мъкнете до някой хълм. Тези пуловери изглеждат чудесно навсякъде.“

Намекват, че дори и жена може да кара автоматична кола.

„На коледната сутрин тя ще бъде най-щастлива с нова прахосмукачка!“

„Духайте в лицето й и тя ще ви последва навсякъде.“

Още една реклама на Palmolive, със слоган „Повечето мъже питат „хубава ли е“, а не „умна ли е“.

Това е продукт за дамска хигиена. Постерът показва, че ако жена ви не ухае добре, имате право да я заключите навън и тя сама си е виновна. В случай, че не сте разбрали, текстът под снимката обяснява подробно „Мъжът се жени за жената, защото я обича. Така че вместо да обвинява него, ако любовта започне да охладнява, тя трябва да потърси вината в себе си. Тя полага ли искрени усилия, за да бъдат двамата щастливи в любовта?“

Ето как са рекламирали витамините преди време „Колкото по-здраво работи, толкова по-добре изглежда.“ Ето и превод на разговора, който тече на малката снимка: „Скъпа, изглежда се разхубавяваш колкото повече готвиш, чистиш и бършеш прах. Как го правиш? - Витамини, скъпи. Пия витамини.“

Тази дама се е разплакала, защото е изгорила вечерята. А съпругът й благородно казва „Не се притеснявай, скъпа. Не си изгорила бирата.“

„Поддържайте хигиената на къщата висока, а теглото си ниско“

От Heinz питат „Мъжът ви прозява ли се на масата?“ и продължават „Повечето мъже в днешно време вече не бият жените си, но какво би могло да бъде по-мъчително за една чувствителна жена от това съпругът й да бъде отегчен на масата. Може да има причина за това, обаче! Може би не разговорът, а ястията ви са скучни.“ За да не отегчавате съпруга си, от Heinz ви предлагат 18 вида супа.

През 1912 г. в САЩ се провежда референдум за това дали да се даде на жените право на глас. Това е един агитационен постер, който обяснява защо жените не бива да гласуват:

„Опасност! Правото на жените да гласуват ще удвои процента на безотговорните гласове. Това е ЗАПЛАХА за дома, за работните места на мъжете и за бизнеса“.