Сексистки реклами от близкото минало

16604
Сексистки реклами от близкото минало

Ако някоя от тези реклами се появи днес, феминистките сдружения ще разкъсат компанията. Всъщност самите компании много биха се радвали тези реклами да потънат вдън земя и никой повече да не ги види, но днес те са толкова смешни, че много от тях се разменят по мейлове.

Вижте и тях:

Текстът под снимката гласи:

„Въпреки че беше истинска тигрица, не му беше нужно да направи нито един изстрел. В момента, в който видя неговите стилни панталони, тя бе готова да се остави под краката му. Ако и вие искате такава кукла на килима, купете си панталони Mr. Leggs”.

Какво й трябва на една жена за Коледа? Ето какво препоръчва тази реклама:

„Съпруги, разгледайте тази реклама добре. Оградете нещата, които искате за Коледа. Покажете я на съпруга си. Ако той не отиде веднага до магазина, за да ги купи, поплачете малко. Не много. Само малко. Той ще отиде, ще отиде.“

American Airlines казва за стюардесата „Мислете за нея като за вашата майка“ и ви уверява, че тя иска само най-доброто за вас.

От Zonite отиват твърде далеч. Компанията прави интимен душ гел за жени и е доста остра към тези, които не ползват такъв. В рекламата се казва „Да, съпругата ви е виновна, ако не знае тези неща. Определено тя има вина. Защото в днешното време на просветление и откритост, няма извинение за това да не знаеш как да се грижиш за интимната си хигиена.“

Сапуни Ivory Soap се рекламират така „Да вършиш домакинска работа в горещ ден е изморително и дразнещо. За да направите вечерта със семейството си най-приятната част, използвайте това лекарство за „нерви“. С други думи – цял ден чистите и готвите, но това не извинение, за да разваляте вечерта на семейството си. За да сте приятна компания вечер, освежете се с нашия сапун.

Volkswagen се рекламират така: „Жените са нежни и добри, но удрят разни неща. Ако жена ви удари нещо с Volkswagen, няма нужда да се притеснявате толкова. Резервните части са лесни за смяна. И евтини.“

Марка вратовъзки се рекламират така „Покажете й, че това е мъжки свят.“

Пазете жена си, купете й тази печка! Тя била много лесна за експлоатация и женичката ви няма да си нарани коленете, ръцете или други части, докато я чисти.

Palmolive пита „Дали съпругът ви би се оженил за вас отново?“

Дори жена може да отвори тази бутилка.

Ползвайте дезодорант Amolin “Защото обществото няма да толерира неделикатни жени“.

Това е реклама на пуловери и то каква! Тя е един от претендентите за най-обиден текст. Ето го и него „Вкъщи жените са полезни, дори могат да бъдат приятни. Но в планината те са излишен товар. Но няма нужда да я мъкнете до някой хълм. Тези пуловери изглеждат чудесно навсякъде.“

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg