Sergio Tacchini не смогва на темпото на Джокович

2063
Sergio Tacchini не смогва на темпото на Джокович

През ноември 2009 г. класическата марка за тенис облекла Sergio Tacchini подписа 10-годишен договор за спонсорство с Новак Джокович, пише CNBC.

Това беше невероятен удар за марката, която беше подала заявление за фалит през 2007 г. и беше придобита от китайския бизнесмен Били Нгок през 2008 г. за 42 млн. долара.

Нещата се развиват дори още по-добре, тъй като Джокович достигна Номер 1 в световната ранглиста и спечели три от четирите турнира от Големия шлем през 2011 г., в това число Откритото първенство на САЩ в понеделник.

Приказката обаче не е толкова положителна, колкото трябва да бъде за Sergio Tacchini. Въпреки че условията по договора на Джокович не са известни, близки до компанията твърдят, че тя вероятно ще има затруднения с изплащането на мултимилионните му бонуси през тази година. Марката отчита минимална печалба, а производството и разпространението на продуктите й навредиха на способността и да се възползва от успешната серия на 24-годишния сърбин.

Екипите, които състезателите на Nike и Adidas носеха на турнира, са в магазините поне от месец, докато екипът с новия дизайн на Sergio Tacchini, който Джокович носеше, все още дори не достигнал до магазините.

Очаква се това да стане в последната седмица на този месец, или дори през октомври.

Ако Джоковеич рекламираше подходящата марка, той щеше да продава много, казва Грег Улф, който управлява веригата магазини Midwest Sports в Синсинати.

"Този човек говори пет езика, забавен е, жените го харесват. Той не е Федерер. Но Джон Макенроу, не беше Бьорн Борг. Нямаме нужда от друг Федерер."

Други собственици на магазини за спортни облекла твърдят, че тенис марките не рекламират много и рекламата става чрез играчите, които носят екипите им докато мачовете се предават по телевизията. Според тях се губи много когато екипите не са в магазините преди края на турнира.

Екипите, носени от Джокович по време Откритото първенство на Франция през миналата година, достигат до някои магазини два месеца след края на турнира.

Nike и Аdidas тайно се облизват за привличането на Джокович. Това е една от причините поради които от Adidas, които сгрешиха като се отказаха от него, за да сключат голям договор с Анди Мъри, задоволяват всяка негова нужда. Те все още му подсигуряват безплатни маратонки, които той носи, защото Sergio Tacchini не произвежда маратонки за тенис.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 729.190 0.00%
  • BGREIT 117.690 0.00%
  • BGTR30 564.590 0.00%
  • BGBX40 138.220 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1738 1.1739
  • GBP/USD 1.2893 1.2894
  • USD/JPY 109.2900 109.3020
  • USD/CHF 0.9615 0.9616
  • USD/CAD 1.2655 1.2657
  • AUD/USD 0.7898 0.7900
  • USD/BGN 1.6660 1.6663
Ask Bid
  • DOW JONES 21753.34 21757.34
  • S&P500 2430.36 2430.86
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5148.76 5150.76
  • DAX 12208.73 12210.73
  • FTSE 100 7394.19 7395.69
  • ПЕТРОЛ 48.64 48.69
  • ЗЛАТО 1287.84 1288.34
  • СРЕБРО 16.99 17.02

Видео