Филмовата кариера на известния актьор Джони Деп може и да пострада от съдебните дела и обвиненията на бившата му съпруга Амбър Хард, но в света на парфюмите историята е съвсем различна.

Шишенце парфюм Savage на Dior се продава на всеки три секунди, а лицето на този аромат е Деп, съобщава БГНЕС.

Модният критик Джон Помплиано коментира статия в Twitter, според която този парфюм е обявен за "най-продавания".

„Въпреки факта, че повечето рекламодатели изключиха Джони Деп, Dior реши да го задържи. Защо? Една бутилка от аромата Savage се продава на всеки три секунди. При 160 долара бутилка (близо 150 евро) това би означавало печелене на повече от 4.5 милиона долара на ден“, обяснява Помплиано.

Деп е рекламно лице на Savage от появата му на пазара през 2015 г.

Изобретението на Франсоа Демаши е доминирано от аромати на портокал, бергамот и дървесни нотки.