Слънчобран на Gucci и Adidas за 1 650 долара възмути потребителите в Китай

869
Слънчобран на Gucci и Adidas за 1 650 долара възмути потребителите в Китай

© Gucci

Слънчобран, който ще се продава в Китай от водещите западни марки Gucci и Adidas на цена от 11 100 юана (1 642 долара), предизвика възмущение заради това, че не пази от дъжд.

Критиките на артикула, който двете компании наричат "слънчев чадър", се разпространиха в китайската социална мрежа Weibo.

Това стана, след като на уебсайта на Gucci се появи информация, че продуктът "не е водоустойчив и е предназначен за защита от слънцето или за декоративна употреба".


Слънчобранът е част от обща колекция, която е промотирана онлайн преди пускането й през следващия месец.

Хаштагът в Weibo, свързан с новия артикул, вече има над 140 милиона гледания.

Потребител определи слънчобрана като "много голямо, но безполезно модно изявление".

"Докато съм беден, няма да ме подведат да платя за това," казва друг.

Наследниците на Gucci се оплакаха от новия филм за фамилиятаНаследниците на италианската модна къща, която е основата в на филма “Домът на Gucci” разкритикуваха публично лентата, заявявайки, че тя неточно представя членовете на фамилията като “главорези.”

Други пък разбират защо - въпреки този си недостатък, продуктът би бил привлекателен за някои.

"Тези, които са готови да платят, използват луксозните стоки, за да покажат колко струват самите те. Те обикновено не се интересуват от практичност," пише друг потребител на Weibo.

Слънчобранът ще бъде пуснат на 7 юни като част от нова колекция на луксозната марка Gucci и концерна за спортни стоки и екипировка Adidas, пише BBC.

Лекторите на Шумът на парите 2022: Лилия ДимитроваКак иновациите могат да бъдат устойчиви и да направят бизнеса по-гъвкав срещу бъдещи кризи и външни влияния?

Говорител на Gucci е заявил пред китайското списание Caijing, че "не е препоръчително продуктът да се полазва като ежедневен чадър".

Според представителя на модната къща "той има добра колекционерска стойност и е подходящ за използване като аксесоар в ежедневието".

Китай е основен пазар за водещите луксозни марки.

Миналата година продажбите на луксозни стоки нарастват с 36% във втората най-голяма икономика в света, според консултантската компания Bain and Company.

От Bain също така прогнозираха, че в следващите три години Китай ще се превърне в най-големия пазар на луксозни стоки.

 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg