След 26 години Синди Крауфорд отново засне реклама за Pepsi.

Тя ще се излъчи за първи път на 4 февруари, когато е и най-голямото спортно събитие за американците - Супер боул, съобщават американските медии.

51-годишната емблема на модната сцена признава, че изобщо не се е поколебала да възпроизведе една от най-легендарните реклами на марката с нейно участие.

Излъчена през 1992 г., тя показваше Крауфорд по къси панталони и потник, караща Lamborghini.

В новия спот се появява и синът на Синди - Пресли Уокър Гербер.

Гигантът Pepsi отделя огромни бюджети за рекламните си компании, като често използва известни личности. Една от най-скъпите реклами в историята е именно тяхна, а главно действащо лице е Бритни Спиърс.

Тя е изготвена отново за Супер боул, но през 2002 г.

Показва Бритни Спиърс в кадри, препускащи назад във времето, от 1958 до 2002 г.

Снимана е на различни места, участват много танцьори и естествено, бюджетът е голям - 8.1 млн. долара.