Средната цена на билетите вече е 8 904 долара за Супербоул на 2 февруари, в който ще участват отборите на Сан Франциско Фортинайнърс и Канзас Сити Чийфс.

Всъщност, цените на билетите, закупени през Ticketmaster - официалния партньор на НФЛ, са по-високи, в сравнение с която и да е от последните 6 години, обявиха от компанията.

В момента 21% от клиентите, които купуват билети за големия мач през Ticketmaster, са от Канзас и Мисури, а 20% са от Калифорния.

Най-евтиният билет, който все още се предлага на сайта, е с цена от 4 644 долара, като за сравнение най-евтините билети в StubHub и SeatGeek струват 4 130 и 3 590 долара, респективно.

TicketIQ - сайт, който следи цените на билетите в най-различни платформи за препродажба, също дава индикации, че тази година вероятно ще се купуват най-скъпите билети на вторичния пазар за Супербоул.

Средната цена на препродаваните билети тази година достига 8 100 долара, в сравнение с 2 516 долара за 2013 г., когато Фортинайнърс за последно участват в големия мач, според TicketIQ.

Всяка година цените на билетите варират значително в дните преди Супербоул, но почти всяка година 85% от билетите се продават в последните 14 дни, казва директорът по комуникациите на SeatGeek Крисл Лайдън.

“Мястото, на което се провежда Супербоул, също може да окаже ефект,” казва той. “Това, че градът е по-топъл не означава непременнно и по-голям интерес. Интересът към Минестота през 2018 г. беше голям, защото преди това там е имало само един Супербоул.”

Като изключим климатичните условия, ограниченият брой места на стадион Hard Rock в Маями и повишеното търсене от страна на феновете на Чийфс, които не са виждали отбора си на Супербоул от 1970 г., също са причина за покачването на цените, според Акшай Кана от StubHub.

Най-ниската средна цена за препродажба на билети (2 329 долара) е отчетена през 2010 г., когато до Супербоул достигат Ню Орлеанс Сейнт и Индианаполис Колтс, а мачът се игра веднага след Голямата рецесия.

За тези, които по една или друга причина няма да са на стадиона, тази година мачът ще бъде предаван по FOX и се очаква да бъде гледан от близо 100 милиона души.