Най-голямата в света верига кафенета Starbucks възнамерява в скоро време да предлага на клиентите си и бира и вино.

Бира и вино на първо време ще се появят в менюто на няколко заведения на Starbucks в Атланта и Южна Калифорния, съобщава БГНЕС. Очаква се това да стане към края на 2012 г.

Ако новият асортимент бъде приет добре от клиентите, следващият град, където ще се предлагат бира и вино, ще е Чикаго.

Преди време Starbucks предлагаше бира във вечерните часове в заведенията си в Сиатъл, където е централата на компанията. Опитът обаче нямаше особен успех поради "кафеената" нагласа на основната клиентела.

Понастоящем Starbucks притежава около 17 хил. заведения в над 40 страни. Компанията е създадена в Сиатъл през 1971 г. Заради плановете си за бирена и винена експанзия през 2011 г.

Starbucks представи новото си лого, което не се асоциира само с кафе.