Мислите ли, че сте креативни? А обичате ли мемета?

Ако сте отговорили с "да" и на двата въпроса, то Bud Light търси точно вас.

В сряда вицепрезидентът на Bud Light Marketing Анди Гьолер обяви в Instagram, че в момента компанията търси нов слугител.

Не главен маркетинг директор, а по-скоро шеф по меметата, съобщава T+L.

Какво точно включва работата?

Според компанията новият служител ще създава автентични мемета, които да споделят със света, за да карат хората да се усмихват.

„Щастливи сме да наемем първия в историята главен меме офицер на марката", казва Голер в изявление.

Служител, уволнен заради меме с Хитлер, спечели дело за 200 000 долараСлужителят на австралийското поделение на британския добивен гигант BP бил уволнен заради подигравка с компанията във видео с

До 18 септември тези, които се интересуват от работата, могат да кандидатстват чрез BudLightSeltzerNeedsMemes.com.

Очаква се служителят да създаде 10 мемета, които да се превърнат в хит в социалните медии.

В замяна на това той ще получава по 5000 долара на месец в продължение на три месеца.

Всички кандидати ще имат шанса да спечелят тримесечна доставка на Bud Light Seltzer. Разбира се, те трябва да са навършили 21 години.

Вижте обявата тук.