Тази марка обувки планира да стане любима на звездите от НБА

1749
Тази марка обувки планира да стане любима на звездите от НБА

© Instagram

Кори и Малъри Стивънс не са си й мечтали, че ще създават и продават стилни обувки, които професионалните спортисти изглежда обожават.

Въпреки това, след като получават двойна подкрепа от кампания за групово финансиране и от социалните медии, в момента те правят точно това.

През 2013 г. двамата съпрузи основават Taft (средното име на техния син) като компания за чорапи. След като множество клиенти виждат продуктите им и ги съветват, че трябва да продават обувки, семейство Стивънс зарязва чорапите и решава да направи точно това. Останалото е история.

"Откакто пуснахме обувки, всичко започна да се случва много бързо и вървим само нагоре," споделя Кори Стивънс пред CNBC.

След като провежда успешна кампания за набиране на средства в Kickstarter за стартирането на компания за чорапи, Taft бавно привлича множество последователи в социалните медии и най-вече в Instagram.

Когато преминава към продажбата на обувки, Taft вече има над 200 000 последователи в популярния сайт за споделяне, които впоследствие нарастват повече от два пъти.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taft (@taft) on

 
Тази година базираната в Прово, Юта, Taft очаква да достигна 20 млн. долара продажби от създаването си, използвайки популярността си в социалните медии в основа за превръщането си в луксозна марка.

Трябва да се отбележи, че Taft става популярна сред юпитата, знаменитостите и професионалните баскетболисти и всичко това с персонал от едва седем души.

Социалният фактор

Taft използва популярни лица, като певеца Тим Макгроу, филмовата звезда Дуейн Джонсън и звездата от НБА Джеймс Хардън като свои рекламни лица. Компанията произвежда обувките в Испания, но с набрани нови средства и подкрепата от социалните медии, Taft наскоро отвори завод и в Португалия.

През последните няколко месеца компанията е набрала 5.4 млн. долара, а звездите от НБА Дуейн Уейд и Андре Игуодала са сред акционерите й.

"Смятам, че това, че сме популярни в интернет, е голям актив за нас," казва Стивънс, отбелязвайки колко активни са много спортисти и знаменитости в социалните медии. "Тези хора ни помагат с продажбите", добавя той.

Supreme – неудържимата машина за париМарката, която продава обикновени тениски с цени на артикули от висшата мода


"Всичките тези хора коментират нашите снимки и ние се свързваме с тях в Instagram," което работи по-добре, отколкото да им звъним по телефона, без да ги познаваме, добавя Стивънс. "Наличието на това присъствие ни легитимира."

Уникалните имена за различните модели обувки на Taft са лични. Всяко едно е свързано по някакъв начин с нещо от живота на Кори и Малъри. Например популярния модел Jack Boot е кръстен на дядото и племенника на Кори, докато моделът Lucca носи името на италиански град, който вдъхновява двойката да създаде Taft.

Други имена пък идват от любими филми и рисувани герои на сина им.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taft (@taft) on

 
Кори проектира от начало до край всички обувки сам. Това е изненадващо умение за някой, който не е учил моден дизайн (въпреки че когато бил ученик, веднъж го избрали за най-добре облечен).

Taft започна да навлиза все повече в света на НБА, създавайки си добри отношения с играчи от отбора Юта Джаз.

Стивънс твърди, че планира да си създаде още връзки в лигата, надявайки се да привлече младите играчи за рекламни лица на Taft. Дългосрочната цел на компанията е да се превърне в основната марка обувки, която звездите от НБА носят извън игрището - място, което дори Nike и Adidas все още не са заели.

"Имахме късмет с това, че знаменитости и спортисти харесват нашите продукти, но професионалните спортисти наистина обичат марката. Имаме дорби отношения с тези момчета и искаме да наблегнем на тази категория", казва Стивънс.

"Когато слизат от автобуса и изминават пътя до съблекалнята, искам да носят Taft," добавя той.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...