Една компания не може да си направи първоаприлска шега, без да поеме пиар риск, нали?

Сингапурската онлайн компания за хранителни стоки Honestbee опита това тази седмица с тематична кампания в стил Индиана Джоунс за продажбата на месо от застрашени от изчезване животни като панда, тигър и кит.

Компанията започна да приема поръчки по-рано през седмицата на специално създаден за случая уебсайт, като за единствена дата на доставката бе посочена 1 април.

Идеята, която днес компанията разкри в пост в социалните медии, е била да привлече внимание към много по-важния въпрос за опазването на дивата природа. Honestbee планира да дари приходите от фалшивата страница на кампанията на редица организации, които се занимават с това.

Преди да дойде петък обаче на профила на компанията във Facebook започнаха да се появяват гневни коментари, като много от клиентите заявяват, че знаели, че това е шега, но не били очаровани от нея.

Мнозина изглежда били обидени от снимките на неща като мечешки нокти и тигърски опашки, които от Honestbee използвали за страницата, както и от описанието на това какъв вкус биха имали.

Страницата за поръчки на екзотичните меса днес вече не е активна, но от компанията продължават да получават сериозни критики на профила си във Facebook.

Клиентите, които вече били платили за екзотичното месо, получили комплект с лакомства и указания как могат да дарят средства за опазване на дивата природа.

От Honestbee не съобщават дали са искали позволение от клиентите да изпратят средствата на благотворителните организации, вместо да им върнат парите, но изглежда не са им предоставили избор.

Едни от клиентите е публикувал снимка на получения от компанията пакет на 1 април.

Honestbee развива дейност в Сингапур, Хонконг, Тайван и Япония, но изглежда шегата е била само за клиентите в Сингапур, пише Mashable.