Най-голямата услуга за видеосподеляне YouTube предлага нова платформа, за да задържи почитателите си.

На фона на конкуренцията от Facebook, Snapchat и Twitter YouTube разработва услуга, наречена Backstage, където потребителите могат да споделят снимки, линкове, текстови постове и видеа. Очаква се тя да бъде пусната в края на годината, възможно е още през есента, като първоначално ще обхваща подбрани акаунти в YouTube, съобщава сайтът VentureBeat.

Постовете, публикувани на Backstage, ще се появяват в обратен хронологичен ред и също така ще са налични на фийдовете и уведомленията на абонатите, така че ще бъдат видими за феновете.

Очаква се Backstage да представи изцяло нов вид съдържание за YouTube, включително текстови постове, наподобяващи туити, и тематични анкети, но тя също така дава нови възможности за видеосподеляне. Backstage ще позволява на потребителите да споделят както традиционни видеа за YouTube, така и видеа, предназначени само за Backstage, създавайки възможност за по-интимно видеосподеляне между потребителите на сайта и техните почитатели.

YouTube се надява да предизвика нов вид разговори с Backstage и ще позволи на абонатите си да отговарят на постове по многобройни начини – със снимки, видеа и други видове коментари.

Backstage бележи съществена промяна за YouTube, чийто единствен фокус върху видеата и неуспешната интеграция в Google+ оставиха отворена вратата популярните потребители да се пренасочат към други услуги като Twitter и Facebook за по-добра комуникация с почитателите си. Въвеждайки нови начини за потребителите да разговарят, Backstage може да промени едностранчивия начин на комуникация между звездите и техните почитатели.