Тези 10 грешки на закуска ви правят дебели

106182
Тези 10 грешки на закуска ви правят дебели

Може ли да саботирате диетата си още преди 9 сутринта? Да, ако допускате някоя от тези грешки

Пиете само кафе

Взимането на кафе на път за работа е добре, но ако пренебрегнете приемането на истинска храна заедно с него, това може да доведе до преяждане на по-късен етап. Пропускането на храненето може да понижи енергията и да увеличи апетита по-късно през деня, както и да забави метаболизма.

Ако изобщо не ви се яде, хапнете все пак малко протеиново барче или едно яйце. По-късно хапнете нещо по-съществено, като овесена каша, кисело мляко с плодове или фъстъчено масло върху препечен хляб.

Пиете калорийна бомба

За някои хора закуската е голямо капучино с много захар и сметана. Ако не кажете, че искате обезмаслено, най-вероятно ще ви сервират с 2% или пълномаслено мляко. Голямо капучино е 330 калории и 8 гр мазнини, а с обезмаслено мляко е 270 калории и 0 грама мазнини.

Ако сложите и няколко пакетчета захар, можете лесно да добавите още между 45 до 60 калории. Ако започнете да съкращавате захарта постепенно, ще може да се насладите на истинския вкус на кафето.

Избирате захар вместо протеин

Бързите закуски обикновено са мъфини, сладки, кекс или зърнени, пълни със захар и въглехидрати. Тези храни, освен че не ви дават никаква хранителна стойност, водят и до напълняване. Ако се нахраните със захари, вие пренебрегвате протеина, който помага на тялото да работи по-усилено и ви държи сити за по-дълго време.

Започвайки с протеинова закуска, ще може да си набавите и дневната доза, която е 56 грама за мъжете и 46 грама за жените. Яденето на пълнозърнести храни, като яйца, пилешко, боб, зеленчуци и ядки, е най-доброто, което може да изберете, но когато пътувате или сте далеч от дома, вземете протеиново барче.

Избирате грешните въглехидрати

Мъфини, палачинки и зърнени закуски могат да бъдат класифицирани като закуска, но ако не разполагат с достатъчно фибри, могат да доведат до покачване на теглото. Фибрите помагат за храносмилането, държат кръвната захар в граници и контролират апетита. Помислете си как се чувствате, след като ядете кифла или палачинки със сироп?  

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Hasan osaman
# 0
23:11 | 18 November 2017
Znachi postvate statii ot saitove i razbirate koe e pravilno za vseki edin organizam?
Hasan osaman
# 1
23:11 | 18 November 2017
Znachi postvate statii ot saitove i razbirate koe e pravilno za vseki edin organizam?
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg