Uber вече завладя света, предлагайки добра цена на клиентите и давайки им възможности сами да припечелват пари като шофьори. Тази услуга е добре дошла, когато излизаме навън да се забавляваме и сме неспособни да шофираме на връщане.

Компанията обаче продължава да се развива с все по-креативни идеи. Например в Русия вече има визитни картички, в които е вграден кръвен тест за алкохол.

Така, когато сте в бар или дискотека, можете бързо да проверите дали сте годни да шофирате или не.

Точно такива картички са предоставени на Alibi Bar в Екатеринбург и съдържат ленти, които тестват слюнката за съдържание на алкохол.

За целта е необходимо да вземете една лентичка, да я оближете и да изкачате резултатите.

Лентата ще придобие един от двата цвята: жълто или зелено.

Жълтото означава, че нивото на алкохола в кръвта е достатъчно ниско, така че спокойно да се приберете у дома. Ако лентата позеленее, по-добре звъннете на Uber.

Кампанията е дело на Red Pepper Creative. Това не е първата инициатива на компанията, която цели да обезкуражи купонджиите да сядат на шофьорското място. Този път обаче подходът е изключително пряк и честен.