Забравете за продажбата на лимонада на улицата в квартала. 11-годишната Микаила Улмър издига своя бизнес с безалкохолни напитки на следващото ниво.

Момиченцето от Тексас, което впечатли всички по време на популярното телевизионно предаване по ABC Shark Tank и си осигури 60 000 долара инвестиция от шоуто, е подписало сделка за дистрибуция на нейната марка лимонада BeeSweet в 55 магазина на веригата Whole Foods в Тексас, Оклахома, Арканзас и Луизиана.

Младият предприемач използва рецептата за лимонада с мента, ленено семе и мед, която наследява от прабаба си и заделя част от продуктите си за фондации, които се занимават с опазването на пчелите.

Улмър има идея за BeeSweet, още откакто е на 4 г. След като бива ужилена на два пъти от печели, тя започва да се интересува повече от тях и открива важната роля, която играят в екосистемата, пише Mashable.

Вижте още: Как да натрупаме 1 милион долара на 16 години

“Не ми харесаха въобще ужилванията от печели. Изплаших се," казва тя. "Тогава обаче стана нещо странно. Бях очарована от печелите. Научих за всичко, което правят за мен и за нашата екосистема. Тогава помислих дали не мога да направя нещо, което помага на пчелите и за него се използва рецептата на моята прабаба Хелън?"

Тя участва в състезания на местно ниво, преди да направи големия си пробив в шоуто, което финансира предприемачи. Откакто печели финасиране, тя е сервирала лимонада на президента Барак Обама в Белия дом, била е част от кампания на Google и е печелила няколко награди.

Споменахме ли, че е само на 11 г.?