Той е на 75 години и е интернет сензация (снимки)

3702
Той е на 75 години и е интернет сензация (снимки)

© Pexels/Instagram

Той е на 75 години, роден и израснал в Словения. Влиза в мрежата с прякора Gramps.

Но хората често го наричат ​​"най-стилния дядо в интернет". И имат наистина основателна причина за това.

Грампс обича уличната мода. Всъщност, страстта му към нея е толкова силна, че също така пресъздава тоалети на знаменитости.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jannik (@jaadiee)


Но най-хубавото е, че неговият внук - фотографът Яник Дифенбах, снима тези превлъплъщения и ги публикува в социални медии.

Яник казва, че въпреки че Грампс винаги се е интересувал от мода, той е станал много по-уверен, откакто внукът му е започнал да участва в хобито му.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jannik (@jaadiee)

„Грампс е роден и израснал в Словения и по време на тийнейджърските си години е привличал погледите“, казва Янник за Bored Panda.

"Той започна да носи улично облекло още през 2016-2017 г., когато започнах да го снимам. Всичко стартира като забавна идея: попитах Грампс дали иска да пробва дрехите ми и той се съгласи. Изглеждаше супер готино в тях. И понеже се чувстваше удобно в дрехите ми, направихме няколко снимки и ги качихме в Instagram," разказва фотографът.

Как 84-годишен дядо се превърна в моден инфлуенсър в Instagram?Модните инфлуенсъри от Instagram вече са твърде предсказуеми: лъскави, загорели тела, атрибути на богатството, посещение на едни и същи екзотични места

В крайна сметка, докато мъжът изпробва все повече тоалети, а внукът му го снима, Грампс включва уличната мода в ежедневния си външен вид и наистина свиква с нея. В днешно време той не може да излезе от къщата, без да носи любимите си маратонки и размъквати дрехи.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jannik (@jaadiee)

Яник казва, че техните семейства и приятели също са харесали снимките, а и почитетателите, което води последователи в профила му.

„Отначало Грамс не знаеше какво се случи, защото не разбираше социалните медии и концепцията за харесвания и последователи“, спомня си той. "Но тъй като седмиците се превърнаха в месеци, хората започнаха да го разпознават по улиците. Те дори искаха да се снимат с него. Тогава той най-накрая осъзна, че е нещо като сензация в интернет."

Дори днес, след като Яник надхвърля границата от 1 милион последователи, а Грампс има своя собствена линия дрехи, той все още се радва да се среща с фенове и да позира за снимки с тях.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jannik (@jaadiee)

 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg