Много хора обичат да купонясват, но не всеки може да си изкарва прехраната с това.

Само преди няколко години Ървин Бенитез работи като банкер, който обича да се забавлява през уикендите след дългата работна седмица. Във време, в което дневните партита са известни в социалната сцена на Ню Йорк, Бенитез забелязва, че тази тенденция все още не е стигнала до неговия квартал в Горен Манхатън.

Разочарован от липсата на опции, през 2012 г. Бенитез решава да основе Brunch Bounce – компания за организиране на купони през деня, но без продажба на алкохол в бутилки и без VIP секции.

Първоначално за Бенитез и неговите приятели новото начинание означава алтернатива на нощния живот и нещо за правене в следобедите на почивните дни. По това време те почти не изкарват никакви пари. Първото парти на Brunch Bounce генерира 97 долара печалба.

До 2013 г. обаче купоните започват да набират скорост. През същата година Brunch Bounce събира 2 000 души в La Marina в Ню Йорк за купон. Това е повратният момент, който доказва, че Brunch Bounce има потенциала да стане нещо по-голямо, казва Бенитез в интервю за CNBC.

Малко след това банкерът забелязва, че неговата страст започва там, където завършва неговата работна седмица. И така, въоръжен с 50 000 долара спетявания, той използва тези пари, за да напусне банковата си работа и да се превърне в професионален организатор на дневни партита.

Bruch Bounce вече е организирала купони в Маями, Атлантик сити, а тази есен дори подготвя такъв в Доминиканската република.

"Трябва да опитваш, животът е кратък и си задължен да се опиташ да си създадеш живота, който искаш да живееш," казва Бенитез.

В рамките на четири години бюджетът за организиране на партита на компанията скача от 150 до 250 000 долара, но с разрастването й парите си остават проблем.

"Имахме един милион идеи, но не и един милион долара, за да ги осъществим," казва Бенитез.

Предизвикателствата обаче не спират Brunch Bounce. През 2014 г. Бенитез си партнира с друга компания, за да организира "Най-великият ден в историята!" - музикален фестивал с най-различни стилове музика.

За събитието са продадени 7 000 билета. Впоследствие, през 2015 г. към него е добавено Виенско колело и други атракции.

И така, каква е тайната? Основателят на Brunch Bounce смята, че ключът към успеха е да имаш страхотен екип.

"Не е нужно да знаеш как да правиш всичко, но свързването с талантливи хора, които разбират твоята визия и от които можеш да се учиш и да им се довериш, е важно," казва той.

Днес бившият банкер призовава прохождащите предприемачи да рискуват и да превърнат мечтите си в реалност.

"Последното нещо, което искате да направите след 15 г., е да погледнете назад и да знаете, че така и никога не сте опитали да постигнете това, което най-много сте искали," казва Бенитез.