Тренировъчният режим на Джиджи Хадид

2641
Тренировъчният режим на Джиджи Хадид

© instagram

Всеки супермодел има своите тайни за поддържане на прекрасна фигура. Джиджи Хадид споделя пред германското издание на Vogue какви именно тренировъчна програма и хранително меню следва. Те лежат в основата на стройното й тяло.

Моделът се събужда в 8:00 сутринта, взима хладен тонизиращ душ и закуска любимия си "фаст фууд" – бурито или бъркани яйца с бекон.

На обяд красавицата изяжда домашно приготвен сандвич и малка зелена салата от фермата на родителите си. Изключение са дните, в които се намира на снимачната площадка, където предпочита пица или смути.

Ако успее да задели 10-15 минути от графика си, посвещава ги на тренировки. Тя прави упражнения за мускулите на корема, лежейки на пода. Джиджи застава на планк, прави коремни преси, а лежейки на гръб, повдига изпънатите си крака нагоре.

Как изглеждат звездите от 90-те години: тогава и сегаДеветдесетте години отдавна свършиха, но за част от нас изглежда, че са били тук едва вчера

 

Около 20:00 часа закусва нещо с гуакамоле или хумус, след което не може да не отиде на масаж.

Хадид се стреми още да изпива на ден не по-малко от 3 литра вода.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@prada summer camp

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NEW @elleusa


Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg