Тренировки, с които ще оформите долната част на тялото

5279
Тренировки, с които ще оформите долната част на тялото

© instagram.com

Тренирате отдавна или пък сега започвате? Отговорът на този въпрос не е от голямо значение.

И в двата случая разполагате с голяма подкрепа в Instagram. Там можете да получите съвети и вдъхновение от изявени фитнес инструктори.

В тази платформа има цели комплекси от упражнения. Днес ще ви дадем няколко примера с тренировки, насочени към оформяне на долната част на тялото.

Най-добрите приложения за отслабване Започнете отсега да въвеждате промени в режима си. Не чакайте до пролетта!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

AHHHHH first workout vid in my range ???? in one of my favorite colors... hehe HOT FIRE PINK ???????????? here’s a COMPLETE leg and boooooty workout using only dumbbells. Let’s get it 1️⃣ 3 sets of 12 | dumbbell 1 & 1/2 sumo squat ???? my fave squat variation 2️⃣ superset | 3 sets 15 sumo ski squat into 15 jumping sumo squats WOWZA 3️⃣ 3 sets of 10 | walking open stance lunges.... quad killerrrr 4️⃣ 3 sets of 10-12 | single leg RDL into RDL ... back into single leg RDL on the other side!! I count each single leg RDL 5️⃣ superset | 3 sets of 10 b-stance glute bridge each side into heels elevated glute bridge. Feel free to use a bench of box instead of a dumbbell for this Wearing... @gymshark x @whitneyysimmons ???????????????????????????????????? sports bra and leggings in HOT FIRE PINK... more and more info coming sooooooon hehe #gymsharkxwhitneysimmons song is is Trust Issues by @astridsofficial #legday #legworkout #dumbbellworkout #bootyworkout #bootybuilding

A post shared by Whitney Simmons (@whitneyysimmons) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

LEGS ????♥️ ⠀ Here is a typical leg day for me, I usually start off my leg day with barbell squats or hip thrusts then I get into these exercises. Double tap if you want to see more full workouts! ???? ⠀ Lets goooo! ⬇️ ⠀ 1️⃣ 3 x 10 reps each leg | Single leg RDL 2️⃣ 3 x 12 reps | Seated jump squats 3️⃣ 3 x 10 reps each leg | Bulgarian split squat 4️⃣ 3 x 8 reps each leg | In and out squats 5️⃣ 3 x 10 reps each leg | Curtsey lunges 6️⃣ 3 x 10 reps each leg | Standing kickbacks 7️⃣ 3 x 12 reps | Cable pulse squats ⠀ ???? What Do We Do by Alex Aiono #goodlifefitness #sponsored ⠀ ⠀ How often do you train legs?? ????????????

A post shared by Olivia Ostrom ???????? (@oliviaostrom_) on



Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

поп Грую
# 0
16:02 | 17 February 2020
ше им се източа на дупенцата
МАЙТАП БЕ УИЛИ
# 1
12:02 | 16 February 2020
ТОВА ,ЧЕ ВДИГАШ 100 ОТ ЛЕЖАНКА НЕ ТЕ ПРАВИ ПО МЪЖ ОТ БАЩА ТИ,КОЙТО МЪКНЕ ЦЯЛ ДЕН ТУХЛИ ОТ 1-10 ЕТАЖ ЗА ДА ТИ ДАДЕ 5 ЛЕВА,ДА ОТИДЕШ НА ФИТНЕС...
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg