Нашето общество силно се вълнува от темата за външния вид. Най-силен е натискът върху жените. Че кой ходи на работа два дни поред с едно и също облекло? Това е скандално.

Най-накрая се появи жена, която не дава и пет пари какво мислят другите. Тя реши всеки работен ден да бъде с едно и също облекло. В самото начало инициативата й се струва странна на другите, но не след дълго нейни колеги следват примера й.

Внимание! След прочитането на този материал може да направите същото и вие.

Въпрос към жените: колко време прекарвате сутрин, избирайки как да се облечете за работа? Вероятно заделяте няколко минути за размисъл и вечер, преди да легнете да спите.

Едни ден креативният директор на рекламна агенция – красивата шведка Матилда Кол, решава, че няма повече нерви за губене в подбор на облекло. Тя избира да ходи облечена по един и същи начин всеки ден.

Казано – направено.

Матилда се спира на универсален делови облик – копринена бяла блуза със свободна кройка и черни панталони по фигурата. Около врата си слага панделка в стил „Питър Пан“.

Жената си купува цял куп еднакви блузи и панталони и стартира своя експеримент.

След 3 години Матилда пише писмо за Harper’s Bazaar, за да разкаже своята история и да сподели резултатите от експеримента.

Оказало се, че решението да се ходи на работа в едни и същи дрехи първоначално се заражда от осъзнаването, че жените са принудени да се грижат за безупречния си вид и да изглеждат 100% поразителни за другите.

Нейните колеги-мъже въобще не обръщали внимание на визията си.

Така експериментът стартира като протест, който повлича след себе си неочаквани бонуси – времето за избор на облекло сутрин било съкратено до минимум, станала по-продуктивна и по-малко изнервена, по-креативна. Пълно разтоварване на гардероба и мозъка!

Колегите й първоначално се отнесли към експеримента скептично. Скоро те обаче започнали да следват примера й. Дори устроили корпоративен флашмод „Облечи се като Матилда“.

Разбира се, не бива да смятате, че Матилда няма други дрехи в гардероба си. Тя ходи така само на работа.

За свободното си време и уикендите продължава да залага на ярки рокли, романтични облекла и цяла колекция от красиви обувки. Така смяната на имиджа я провокира на момента да занимае ума си с неща извън работата.

След публикацията на статията в Harper’s Bazaar Матилда получава стотици съобщения от хора в цял свят. Те й благодарят за вдъхновяващия и стилен пример.

Освен това и кариерата й тръгва нагоре. В момента Кол е креативен мениджър на Sony Music в Швеция. Не се разделя със своята „работна униформа“ вече пета година.