Защо храната в рекламите изглежда винаги по-добре, отколкото на живо? И как успява да преодолее всички физически закони? Вероятно си мислите, че става дума за Photoshop. Не само – понякога това просто не е храна. Нека видим някои от триковете, които карат храната от рекламите да изглежда толкова добре:

Супа, от която се вдига ароматна пара? Фотографите често използват влажни памучни тампони, нагрети в микровълнова печка. Парата от памука е обилна и се вдига няколко минути. Обикновено той е скрит зад храната.

За рекламите на сладолед обикновено се ползва боядисано картофено пюре- изглежда по същия начин, но не се топи.

За да лежат вилиците и лъжиците там, където иска фотографът, а не там, където ще се окажат под влияние на гравитацията, често се използва пластилин.

Това е начинът, по който се приготвп тортата в рекламите, за да не се раздробява и мачка, а кремът да не се размазва.

Защо корнфейксът никога не потъва в млякото в рекламите? Защото всъщност това е лепило.6

В ролята на меда най-често се ползва машинно масло.

Насекомите преди фотосесия за няколко часа се слагат в хладилника. От студа те изпадат в летаргично състояние, което позволява на фотографа да направи някои невероятни снимки.

За да се създаде ефектът на прясно налято мляко, най—често към него се добавя сапунена пяна.9

Чудили ли сте се как 6 инча високи бургери пълнени с месо, сирене, маруля и голямо количество на гарнитурата не се смачкват и разпадат? Отговорът - картон и клечки за зъби.

Как пържолите в рекламата остават винаги толкова сочни? Защото всъщност са сурови. Хрупкавата загоряла коричка най-често се постига с нагорещен нож, ютия и дори - боя за обувки

Мехурчетата в безалкохолните обикновено се дължат на таблетка антиацид.

Препаратът за полиране на мебели великолепно заменя сироп за палачинки и не попива в тях.