Цветът на 2017 г. е...

5315
Цветът на 2017 г. е...

Експертите от Института по цветовете на компания Pantone определиха „пролетно зеленото“ за цвета на следващата година, съобщава CNN.

Въпреки че има зелено в тревата, листата и ябълките, Pantone дава конкретно определение на „пролетно зеленото“.

Компанията го описва като „свеж жълто-зелен цвят, който напомня за първите дни на пролетта, когато зеленината в природата се съживява, възобновява и подновява. Това е зеленият цвят, който изразява жизнеността, енергията и топлотата на слънцето“, казва Лори Пресман, вицепрезидент на Института за цветовете на Pantone.

Жълто-зеленият цвят е избран, главно защото изразява прераждането и възобновяването, казва Пресман и допълва, че този цвят е символ на етапа, в който се намираме в живота си, както и на желанията ни.

„Толкова сме потопени в ежедневието си и свързани с устройствана, но имаме голямо желание да се уединим и презаредим батериите“, смята Пресман.

Обикновено екипът на Pantone в цял свят изследва през цялата година тенденциите в модата, потребителските стоки, социалните мрежи и технологиите. Той търси влиянията, които описват най-добре настоящото настроение на обществото и избира цвят, който отразява тези елементи.

Toва са цветовете, за които всеки ще говори през 2017 г. Модерните цветове ще бъдат отражение на нашата персоналност

„Наблюдаваме дори уличното изкуство, анимацията, архитектурата, филмите и слушалките. Правим снимка на всичко, което се изразява чрез цвета“, казва Пресман.

Понякога тенденциите не могат да се изразят чрез само един цвят. Pantone избра два цвята за 2016 г. - бебешко синьото и пепел от рози. Компанията ги нарече „гостоприемни цветове, които отразяват копнежа ни по спокойствие и сигурност“.

В последно време зеленият цвят присъстваше осезаемо на модния подиум, в грима и цвета на колите. Например „пролетно зеленото“ се появи в новите модели автомобили на Mercedes и Skoda тази година. Зеленият цвят представлява също нарастващото движение за опазването на планетата.

Много е вероятно големите марки да се съобразят с цвета на 2017 г. и да видим много опаковки и продукти - от чанти до бижута и домакински уреди, в пролетно зелен цвят, както се случи през 2012 г., когато Pantone определи мандариново оранжевото за цвят на годината.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg