За никого не е тайна, че рекламата е двигателят на търговията. За да се привлече максимално внимание към продукт, не е достатъчно да се заснеме обикновено видео.

Необходимо е то да бъде запомнящо се. Именно поради това автопроизводителите привличат в рекламите на новите си продукти звезди от световно равнище и залагат в тях дълбок смисъл.

Преди няколко дни Fiat представи нов напълно електрически 500е. За популяризирането на новото возило производителят не е пестил пари и покани в качеството на посланик култовия холивудски актьор Леонардо Ди Каприо.

Този избор не е случаен. Ди Каприо е известен със своята активна позиция по отношение на опазването на околната среда.

Италианският производител е заснел две отделни видеа. Първото се нарича All-In и е посветено на специалната версия на електромобила Fiat 500е La Prima.

В него Лео призовава да се вземе участие в борбата с климатичните промени и да се премине на електромобили. Вторият клип се нарича „Реинкарнация“ и демонстрира развитието на бранда, стартирайки от 1957 г.

Автогигантът, който не вярва сляпо в електрическата революция 3 проблема на технологията все още не са решени


Новият електрически Fiat 500е е базиран на абсолютно нова платформа и е по-голям от предшественика си.

В движение той се привежда от електродвигател с мощност 116 к.с. Батерията му е с капацитет 42 кВт/ч и осигурява пробег 320 км.