Има много причини да планирате пътуване до Лас Вегас: казина, курорти, шоу програми, а сега и... хранителен магазин.

Omega Mart обаче далеч не е обикновен магазин за хранителни стоки, а завладяващо изкуство, създадено от базираната в Санта Фе компания за изкуства и развлечения Meow Wolf.

Той вече е официално отворен в художествения комплекс AREA 15 в Лас Вегас, Невада, съобщава T+L.

Комбинирайки умопомрачително изкуство и музикални елементи, Omega Mart е единствена по рода си инсталация, която превръща непретенциозния супермаркет в психеделично и странно преживяване.

Той е разделен на четири тематични зони и над 60 уникални области, включително тематични стаи, терени и дори портали към други светове.

Meow Wolf си сътрудничи с над 50 музиканти, художници и творци, включително Beach House, Brian Eno, Amon Tobin, Shrine и Android Jones, за да създаде това завладяващо изживяване.

Първата област е създадена по модел на голям магазин за хранителни стоки, включващ невероятни продукти. Втората област е наречена Dramcorp, в която гостите могат да „надникнат зад завесата“ на измислената „корпоративна структура“ зад Omega Mart.

Свещи с аромат на вагина? Да, Гуинет Полтроу запълни и тази нишаАмериканската актриса Гуинет Полтроу пусна в своя онлайн магазин свещи с аромат на вагината ѝ

На трето ниво гостите могат да посетят Фабриката - площадка на много нива, която е част от „мистериозните операции и странните производствени процедури на Dramcorp, които създават продуктите на Omega Mart“.

В последната зона, известна като Прожектираната пустиня, гостите могат да влязат във видеопрожектирани произведения на изкуството.

Мястото включва и бар, в който се сервират напитки. Билетите са напълно изчерпани за първия уикенд на инсталацията, но вече се продават за следващите.

Цените им започват от 45 долара. Нужно е да се резервират предварително времеви интервали заради мерките за безопасност във връзка с борбата с COVID-19.