Ако гледате Световното първенство по футбол, със сигурност сте станали свидетели поне на няколко симулации, преигравания и театрални падания. На компанията за производство на презервативи Durex явно й е писнало от всичко това.

В новата си реклама Durex призовава потребителите да не симулират, както на футболния терен, така и извън него. В смешната реклама група мъже и жени се събират, за да играят футбол, издигайки мелодрамата на съвсем ново ниво.

На фона на течащата класическа музика рекламата е изпълнена с театрални падания и екстремни симулации, които често се наблюдават и във футболните мачове.

В края на рекламата излиза надпис “Не симулирайте”, който със сигурност има повече от едно значение.

Концепцията за тази реклама, според Adweek, е дошла от проучване на Durex. Резултатите от него показали, че 40% от участвалите 2 000 мъже биха избрали да гледат мач пред това да бъдат с партньора си.

Ето я и рекламата: